December 7, 2012

CUTI YG MEMBOSANKAN

HYE..
Jam 12.48 a.m now, n aku baru nak jeguk blog
 yg hidup segan mati x mau ni ha
mcm biasela, post aku yg mmbosankan, hari2 bosan..
yeppp, bosan sbb xde ap nk wat.. 
x kirela malam k siang
bangun, makan, on9, mkn, tdo..
bahagia kan..

Xde ap yg aku nk ceritakan pon, just nak update blog nie
agar nmpak mcm wujud cket la kan.
ape yg nk buat utk esok pon xde dlm 
plan otak aku nie ha.
just nak share yg skarg aku tgah cuti semester 
dan menunggu result yg bile ntah nak kuar..
sangat risau sbb sem ni aku x brape nak fokus 
sbb masalah yg x dpt nak dielak, terpakse ulang alik
dari kampus, serdang, keramat, ampang...
OOUUUhhhhh.. sangat letih ok..

Tahun depan pulak aku ambek banyak sangat 
subject sbb mase dah singkat..
terpakse catch up balik mase yg dah tbuang mase first sem dulu..
hopefully aku dpat bawak sume subject tu dgn baik.. AMIN

N harap tahun 2013 nnt akan mmbawa tuah 
dah keberkatan utk aku dan keluarga,, AMIN.,
 ⓁⓄⓋⒺ ZYRA.

No comments:

Post a Comment