January 22, 2012

Sometimes the sound of rain can make us calm..


Assalammualaikum..
Hye,..
Selamat menyambut tahun baru cina..
N terima kasih kat tokey2 cine yg rajin bagi
limau yg bkotak2 kat umah aku..
hehe..
Ok, skang mcm biase, tgah cuti tahun baru cine la kan..
n now aku kat keramat,
umah sewa aku yg baru...
huhu..
Kelas aku mcm biase, cume yg x biase adla asgment
haha.;
padan muke aku!!
asgment yg tlmpau bnyak smpaikan
aku hanya balik umah serdang sehari jerk..
tu pon untuk basuh baju,,
almaklumla..
umah baru xd maesin basuh..
haha..
ape kaitan tajuk entry aku??
huhu..
sbb skang tgah hujan..
n aku berada kat sudut umah sambil duduk
atas sofa jati (cewah)
untuk menikmati hujan..
sbb aku suke tgok hujan..
bagi aku dengar bunyi hujan nie dpat
menenagkan jiwa aku..
walaupon kadg2 tdengar bunyi guruh n kilat sambar mnyambar..
huhu..

p/s: tajuk entry same ngan status fb..opps...(^_^)
: sumber gambar, encik google..



No comments:

Post a Comment