October 25, 2011

Drawing Class




Assalammualaikum..
hehe..
Agak lame aku x mgupdate blog kan..
Last blog aku dupdate mase bulan pose lepas..
adla dalam 2 bulan kowt..
hehe..
Punyerla lame x bukak sampaikan email n paswood blog nie aku lupe..
n tpakse reset balik..
Actualy aku nk update pasal kelas drawing aku
n upload gambar2 yg aku dah lukis n etching..
Ada jugak antara gmbr2 ni aku trace..
maklumla..
niela first time aku mule melukis atas sketch book
setelah 5 tahun aku tinggal sume bende2 ni..last mase form 3 r kan..
aku suke melukis.. tapi bukan r secare seyes..
just lukis atas buku gmbar2 yg tlintas kat pale otak aku..
yg pastinyer bukan la lukisan...
hehe
tapi lbeh kepada menconteng...
xpela..tu seni jugak kan,,,
nie aku share gmbar2 yg aku lukis
untuk subject drawing....

(*_*)




percubaan pertama, x berapa bulat..hehe


yeahh.. bulat jgak kan...:)




No comments:

Post a Comment