May 30, 2011

Kosong (*_*)


Ok.. entry kali nie kosong..
Nak tau asal aku ckp kosong??
Coz aku x tau ape yg aku nak share..
Aku bukan mcm blogger2 lain yg pandai mnyusun ayat,,
yg setiap hari nak post entry2 yg menarik untuk dibaca..
Aku pon bukan antara golongan yg aktive b'blogger..
Aku just nak tau ape perasaan menaip entry yg aku sendiri x sure..
hehe..
N perasaan aku sekarang kosong..
Sebab dalam pale otak aku nie tngh fikir..
ape aku nak taip nie!!
Mcm mane korg leh post entry yg panjang2..
Yg ada mkna n isi untuk d'share kan..
Pening2..
Aku suke bace blog membr2 aku..
Dorg tau ap yg dorg nak share,,
Ada 2 jugak,,
Mengikut perkmbngan semasa..
Contohnyer isu2 yg panas..
Filem2 terbaru..
Perkembangan dorg sendiri..
Percintaan..
N ada jugak yg jadikan blog nie sbgai diary..
Untuk dorg post ape yg dorg buat setiap hari,,
Ape memory dorg..
Huh, penatnyer kalu mcm 2..
Kalu aku memang x la nak wat mcm 2..
Naik giler kalu hari2 nak menaip..
Baik buat buku j kan..
Hehe..
Time aku post entry nie..
Jam lappy aku da kul 5:35
N aku dah dengar orang membaca al-quran kat masjid bhmpiran umah aku..
Sekarang mcm 2 la rutin aku..
Tdo selepas subuh,,
Bangun sebelum zohor..
Teruk kan..
Ok, aku tau..
Aku memang teruk..
hahaha
Aku pon x tau apesal entry kali nie mcm kain elar panjangnyer,,
Mybe aku tengah bosan n mate aku nie spesis ape pon x tau..
X RETI2 NAK TIDOR!!
Owh,,
Kalaulah aku boleh tido kul 10 n bangun kul 7..
Hurm..
bnyak bende aku leh buat..alahai..

p/s : aku umpama kerusi nie la..hahah... kosong kan..
xd pon yg sudi nak isi tempat kosong 2..
(*_*)

No comments:

Post a Comment