August 22, 2010

MALAM YANG SANGAT BOSAN


Tibe 2 lak rase rajin nak text kat blog nie,
dengan keje yg blambak...

x tau nak mule dari mane...
huh, mlm nie just nak relax kan otak aku nie
dengan bfoya-foya di alam maya nie..

hehe..
bosanyer, rase mcm tiap2 minggu nak balik umah,
tap apa kan daya,

keje yang blmbak nie menyekat keinginan aku,,
lagi2 bulan puase nie,
makan ngan family lagi best...NIKMAT.
Sambut puasa di ipoh
banyak keluarkan duit,
byangkan sekali pergi bazar dah habis dekat
rm 10.00, mak oi...
duit keluar mcm air..2 x msuk mlm lagi...
MARA lak lmbt lagi..hehe..
nasib ko la labu...
k la..aku nak cuba smbung keje aku yg tgendala tadi,
walaupon otak ni da jem,
buat2 tgok jela...hehehe...
k la...selamat berpuasa aku ucapkan..
bulan pose nie jgn nak mmbazir mcm aku lak.. :-)
hehe..




No comments:

Post a Comment